Snel in contact komen? 0229 - 284 690 Support
  • Telefonische bereikbaar tijdens de feestdagen

Telefonische bereikbaar tijdens de feestdagen

Aankomende maanden staan er weer verschillende feestdagen op de kalender. Denk hierbij aan bijvoorbeeld Pasen, Koningsdag, Pinksteren en Hemelvaart. Om te garanderen dat de telefonie juist is ingepland, vragen wij je om op tijd de aangepaste openingstijden van jouw bedrijf door te geven. Om te garanderen dat de gewenste aanpassingen op tijd worden doorgevoerd, ontvangen wij deze informatie het liefst minimaal vijf werkdagen van te voren. Je kunt dit sturen aan support@nexusict.nl.

Juist nu veel medewerkers vanuit huis werken in verband met de Corona crisis, is het belangrijk dat deze planning goed verloopt.

« Terug naar het nieuwsoverzicht

Nexus kan de totale ICT van middelgrote bedrijven op zich nemen. Hieronder moet worden verstaan:

  • Advisering met betrekking tot nieuw aan te schaffen apparatuur
  • Opzetten van beveiligde verbindingen tussen medewerkers en bedrijf of tussen meerdere vestigingen
  • Levering van apparatuur en infrastructuur
  • Beveiliging van bedrijfsgegevens
  • Preventief onderhoud van werkstations, netwerkservers en voice netwerken
  • Levering van Cloud diensten