Snel in contact komen? 0229 - 284 690 Support
  • Office Manager

Office Manager

Office Manager (32-40 uur)

Per direct zijn wij op zoek naar een Office Manager, een allround duizendpoot met oog voor details.

Wie zijn wij?

Wij zijn Nexus, een ICT bedrijf die gespecialiseerd is in automatisering, cloud diensten en connectiviteit. Hierdoor kunnen wij onze klanten een totaaloplossing bieden voor de (flexibele) werkplek, de ICT-infrastructuur en de daarbij behorende connectiviteit en security.

Wij richten ons op MKB bedrijven binnen de regio Noord-Holland. Onze gekwalificeerde en ervaren IT-professionals kunnen de wensen en behoeften van klein tot middelgrote ondernemingen vertalen in toekomstgerichte oplossingen. Hierdoor is Nexus sinds 1991 een betrouwbaar begrip geworden in de regio West-Friesland en omstreken.

Wat ga je doen als Office Manager?

Als Office Manager heb je een ontzettend breed takenpakket. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op kantoor en ondersteunt het management. Je hebt een helikopterview en ziet wat er nodig is. Je kunt bijspringen op alle administratieve processen indien dit nodig is. Samenwerking met je collega’s van sales, administratie, inkoop en support is essentieel binnen deze functie. Door jouw enthousiasme en empathisch vermogen weet je mensen in beweging te krijgen en resultaten te behalen zonder details uit het oog te verliezen.

Je werkzaamheden zijn onder andere:

  • Diverse administratieve werkzaamheden, zoals het opstellen van overeenkomsten, het bewaken van SLA contracten en het uitwerken van offertes, brieven, verslagen en rapporten.
  • Het bieden van facilitaire ondersteuning zoals het beheren van voorraden, verzorgen ordelijkheid van het kantoor.
  • Het afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie zowel per telefoon als per e-mail.
  • Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingen.
  • Diverse Marketing werkzaamheden zoals het bijwerken van de website, het plaatsen van Social Media berichten en het bedenken van en/of ondersteunen Marketing acties.

Functieprofiel:

  • Om deze functie succesvol uit te kunnen voeren heb je een HBO werk- en denkniveau
  • en/of een afgeronde opleiding in de richting van Office Management/Secretaresse.
  • Je hebt bij voorkeur enkele jaren werkervaring binnen een soortgelijke organisatie.
  • Je hebt een gedreven instelling, bent creatief en ondernemend en hebt een groot besef van verantwoordelijkheid.
  • Je bent gewend financiële rapportages aan te leveren. Je bent goed met cijfers en hebt de knowhow van het debiteuren & crediteurenbeheer.
  • Jouw computervaardigheden zijn uitstekend te noemen, je bent bedreven in MS Office en hebt eerder gewerkt met geautomatiseerde CRM systemen & boekhoudprogramma’s.

Heb jij interesse in deze uitdagende functie?

Aarzel dan niet en stuur je sollicitatie naar sollicitatie@nexusict.nl. Wij verzoeken je om gemotiveerd te solliciteren en CV (met referenties) bij te voegen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Niels Broers, tel. 0229-284 690. Bij indiensttreding vragen wij je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen.

Nexus B.V.
T.a.v. de heer N. Broers
Bollenmarkt 15
1681 PJ Zwaagdijk
Website: http://www.nexus.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Nexus kan de totale ICT van middelgrote bedrijven op zich nemen. Hieronder moet worden verstaan:

  • Advisering met betrekking tot nieuw aan te schaffen apparatuur
  • Opzetten van beveiligde verbindingen tussen medewerkers en bedrijf of tussen meerdere vestigingen
  • Levering van apparatuur en infrastructuur
  • Beveiliging van bedrijfsgegevens
  • Preventief onderhoud van werkstations, netwerkservers en voice netwerken
  • Levering van Cloud diensten