Snel in contact komen? 0229 - 284 690 Support
  • Klachtenregeling

Klachten-
regelingvan Nexus

De klachtenregeling van Nexus B.V.

Wij zoeken samen met u naar een passende oplossing!

Nexus B.V. streeft ernaar om elke dag waar te maken waarvoor we door onze opdrachtgevers worden ingeschakeld, namelijk het leveren van kwalitatief hoogwaardige daadkracht, realisatiekracht, kennis en ervaring met betrekking tot onze vakgebieden. In dat kader past ook een klachtenregeling, want waar gewerkt wordt kunnen fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan.

Klacht indienen

Indien u ontevreden bent over één van onze medewerkers, over onze dienstverlening of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan vragen wij u om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en wij zoeken met u naar een passende oplossing.

Meestal kunnen klachten tijdens een goed gesprek worden opgelost. Is uw klacht met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht formeel indienen via de onderstaande contactgegevens. Eventueel kunt u uw klacht ook per e-mail naar ons sturen.

Nexus B.V.
Bollenmarkt 15
1681 PJ Zwaagdijk-Oost 

Afwikkeling klacht

Na het indienen van uw klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging. Eventueel kunt u om een nadere toelichting of verdere informatie worden gevraagd. Alle aspecten van de afhandeling van uw klacht worden vastgelegd. U wordt op de hoogte gehouden van de voortgang van de procedure en krijgt schriftelijk bericht over de uitkomst hiervan. Wij streven ernaar om uiterlijk binnen 14 dagen uw klacht in behandeling te hebben genomen. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u dit binnen 14 dagen weten.

Overige aspecten klachtenregeling

Het streven van Nexus B.V. is om de klacht in goed overleg met u te verhelpen. In bepaalde situaties kan het echter noodzakelijk zijn om de klacht voor te leggen aan een professionele onafhankelijke geschillencommissie.

Indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U helpt ons hiermee om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij ons uiterste best doen om herhaling van de betreffende klacht te voorkomen. Nexus B.V. zal zich inspannen om uw ongenoegen weg te nemen en uw vertrouwen te herstellen.

Nexus kan de totale ICT van middelgrote bedrijven op zich nemen. Hieronder moet worden verstaan:

  • Advisering met betrekking tot nieuw aan te schaffen apparatuur
  • Opzetten van beveiligde verbindingen tussen medewerkers en bedrijf of tussen meerdere vestigingen
  • Levering van apparatuur en infrastructuur
  • Beveiliging van bedrijfsgegevens
  • Preventief onderhoud van werkstations, netwerkservers en voice netwerken
  • Levering van Cloud diensten