Snel in contact komen? 0229 - 284 690 Support
  • IP-Telefonie (VoIP)

Nexus IP-Telefonie
(VoIP)

IP-Telefonie (VoIP)


Per 1 September 2019 stopt KPN met het leveren van telefonie over de traditionele analoge- en ISDN lijnen. Om continuïteit van bereikbaarheid of beveiliging te kunnen waarborgen moet voor deze datum een overgang geregeld worden naar een nieuw type verbinding.

Wij hebben de oplossing voor uw bedrijf….. VoIP!

Een goed alternatief voor ISDN is VoIP (Voice over IP) waarmee telefonie naadloos met uw bedrijfsnetwerk en applicaties kan worden geïntegreerd. Ook uw mobiele telefonie kan worden geïntegreerd zodat u, waar u ook bent bereikbaar bent.

Het is niet altijd nodig om de telefooncentrale en toestellen te vervangen bij overstap naar VoIP. Nexus kan uw bestaande telefooncentrale ook op VoIP aansluiten door gebruik te maken van een zogeheten ATA (omvormer van IP naar ISDN). Zo kunt u met de bestaande apparatuur toch blijven bellen na september 2019 en evengoed besparen op de telefoniekosten.

Omdat Nexus de VoIP telefonie altijd levert over een deel van de internetverbinding die gescheiden is van de rest van de verbinding, is de spraakkwaliteit en betrouwbaarheid ook gegarandeerd.
Door de meeste VoIP leveranciers wordt VoIP over een bestaande, publieke internetverbinding geleverd. Dit geeft vaak verstoring en resulteert in eenzijdige gesprekken, echo en haperingen. Met een verbinding van Nexus is de spraakkwaliteit gegarandeerd en zelfs beter dan de reguliere ISDN lijnen omdat onze VoIP gebruik maakt van HD-Voice.

Neem vandaag nog actie!

Voor u het weet is het 1 september 2019. U heeft nu nog voldoende tijd om u door Nexus uitgebreid te laten voorlichten. Wij maken graag en geheel vrijblijvend een maatwerk voorstel zodat de nieuwe vorm van telefonie volledig bij uw wensen en behoefte aansluit.

Neem vandaag nog telefonisch contact met ons op via 0229 – 284 690 of laat een bericht achter op ons contact formulier.

Nexus kan de totale ICT van middelgrote bedrijven op zich nemen. Hieronder moet worden verstaan:

  • Advisering met betrekking tot nieuw aan te schaffen apparatuur
  • Opzetten van beveiligde verbindingen tussen medewerkers en bedrijf of tussen meerdere vestigingen
  • Levering van apparatuur en infrastructuur
  • Beveiliging van bedrijfsgegevens
  • Preventief onderhoud van werkstations, netwerkservers en voice netwerken
  • Levering van Cloud diensten