Snel in contact komen? 0229 - 284 690 Support
  • CTI koppeling (bellen vanaf de PC)

Nexus CTI koppeling

CTI koppeling

Op uw servicedesk wilt u dat alle meldingen zo efficiënt mogelijk afgehandeld worden. Het koppelen van uw telefooncentrale met een CTI-module is de ideale manier om de efficiëntie van uw servicedesk te verhogen. Met de CTI-module kunnen uw medewerkers nog voor zij de telefoon opnemen zien wie er belt. Zo wordt de klant direct door de juiste servicedeskmedewerker geholpen.

Computer Telefonie Integratie, ook wel CTI genaamd is de samenwerking tussen een telefooncentrale en een computernetwerk (LAN). Deze technologie integreert het communicatiesysteem in het datanetwerk waardoor men onder andere binnenkomende en uitgaande telefoongesprekken kan beheren via de computer.

Uit onderzoek is gebleken dat bedrijven die optimaal gebruik maken van de handige toepassingen die CTI biedt, beter worden gewaardeerd door hun klanten. De redenen hiervoor zijn ten eerste dat klanten eenvoudig door het systeem herkend worden (door een pop-up screen met alle gegevens van de klant) en sneller, efficiënter en zonder fouten te woord worden gestaan. Het gaat kortom om drie zaken: klantvriendelijkheid, efficiency en procesbeheersing.

Meer weten over CTI applicaties?

Nexus kan u adviseren in de mogelijkheden om ook uw CRM-applicatie te koppelen met de telefonie. Neem contact met ons op of bel 0229-284 690.

Nexus kan de totale ICT van middelgrote bedrijven op zich nemen. Hieronder moet worden verstaan:

  • Advisering met betrekking tot nieuw aan te schaffen apparatuur
  • Opzetten van beveiligde verbindingen tussen medewerkers en bedrijf of tussen meerdere vestigingen
  • Levering van apparatuur en infrastructuur
  • Beveiliging van bedrijfsgegevens
  • Preventief onderhoud van werkstations, netwerkservers en voice netwerken
  • Levering van Cloud diensten